کارگاه تخصصی تصویربرداری توسط استاداسفندیارشهیدی:مکان سینمای جوان. زمان-پنج شنبه۱۶-۱۰-۸۹الی۱۸-۱۰-۸۹


 

 

 

چشمهای درانتظار دستهای از نوع زیبای پینه بسته موهای سپید شده ای جاشوی که سالها با دریا دست وپا نرم کرد چه فریاد های از این دریا دیده اشک کودکی که به انتظار پدر به دریا دوخته نیا مد واو صبوران امید داده .............چیز از یک تصویر دریا ..........اسم این عکس از من .. بازی های کودکان زندگی نوجوانا ن اسمان عشقانه امدن میانسالی مثل باد وانتظار با دریا ......... هنوزهم عکس حرف می زند ....دریا ی درون چشمهایش سرخ دست هایش سایه بانی برای لبهای افتاب سوخت .......... او انتظار چه کسی را انگونه اندوه گین می کشد ................که برای کشیدن نفس لب ترک خورده را باز می کند............

متن فوق ازفریباصاق زاده:http://sibe-talkh.blogfa.com/ 


 از زاویه نگاه من رنگ ها در این عکس شایسته دقت و دوباره بینی هستند رنگ آغشته به خون نگاه پرت شده ای تا افقی در همین نزدیکی و یا  دور دست ، رنگ سپید محاسنی نشسته بر هیاهوی سیاه جوانی  و تن پوش سبز و مرقع و چهارخانه ای با دستاری کبود نشسته بر برنزه های چهره ای که کمی کم محل می زند مرا از بودن با شما در این صفحه خرسند می سازد. موفق باشید. 

تحلیل فوق ازماهیگیرhttp://mahigirali.persianblog.ir

تفاوت


آغازفصل جدیددرزندگی ایرانیان 

باآزادسازی یارانه هافصل جدیدی در زندگی ایرانیان بوجود خواهد آمد و بادرایت و برنامه ریزی در زندگی روزمره به یک دستاورد تاریخی دست خواهیم یافت.

مطمئن باشید که جامعه ایرانی بزودی الگوی جهان در عرصه مصرف خواهد شد.http://nishpili.blogfa.com/لطفا به این ادرس سربزنید