باورت کردم


نظرات 14 + ارسال نظر
sepideh parsa یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

salam ostad.nemidoonam az in ax che chize khasi mishe fahmid.man delam gereft

سلام خانم پارسای مهربان
سپاس ازحضورتون
خدانکنه دلت بگیره
باتوجه به نقدوبررسی عکسای دوستان درکلاس باید خوب بلد باشی نقد کنی .شما که هنرجویان کاربلدین
و ...باید فهمید

حسینی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام اقای امامدادی
چه عکس مفهومی چقدرحرف برای گفتن داره
واقعا که بدنم لرزید

سلام اقای حسینی گل
ممنون ازنظرتون

هنرجو یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

وای چه عکسی
بیشتر سرکلاستون توضیح بدید

سلام برهنرجو
چشم حتما

دوستدار عکاسی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام استاد
به نظر این حقیر این عکس خیلی نگاهی ساده رو برای خو.دش در نظر می گیره یعنی قرار بوده با این عکس سادگی به تصویر کشیده بشه ولی من شرمنده ام فکر کنم خیلی مصنوعی و با نگاهی عمدی به تصویر کشیده شده
از طرفی این تصویر به صورت کاملاً تخت بوده و فاقد بعده.
با تشکر

هلال طلائی ۱ دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.gabbiano.blogsky.com

آقای امدادی با سلام و آرزوی موفقیت برایتان در همه زمینها.
من هرچه به این عکس نگاه کردم و حتی بر روی برخی از سوژههای در آن با کنجکاوی بیشتر متمرکز شدم، نتوانستم شاخص را از کل تفکیک کنم ( چون شاخص میتواند کمک کننده باشد در حالیکه در اینجا تشخیص اینکه ارجهیت با کدام است مشکل بنظر میرسد) تا به منظور و مقصود هنرمند نزدیک شوم، یقین دارم که این عکس گذشته از بعد تکنیکی، دارای پیامهای دیگری نیز میباشد.
آیا نقدی هر چند مختصر از طرف خود شما میتواند کمک کننده باشد؟

سلام خوبی ؟
سپاس ازحضورتون
جوابتون دروبلاگتون دادم
بدلایلی نتونستم اینجا جواب بدم... معذرت میخوام

هلال طلائی ۱ دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.gabbiano.blogsky.com

پوزش میطلبم از اینکه در پیام قبلی اسمتان را درست ننوشتم.

خواهش... توبزرگی

نیلوفر دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام به همه اونایی که میان اینجا تا یه چیزی از یه هنرمند یاد بگیرن
به دوست عزیز دوستدار عکاسی :
نمیدونم چرا ما عادت داریم هرجا میریم و هرچیو میبینیم با این نیت نگاه میکنیم که یه ایرادی ازش بگیریم و یه انتقادی حالا بیجا یا بجا ازش بکنیم
صادقانه بگم وقتی اولین بار این عکسو دیدم قبل از فکر کردن به اینکه عکاس هنرمند از چه تکنیکی استفاده کرده به این فکر کردم که تو صورت صاحب دمپایی چی دیده که خواسته با به تصویر کشیدن پاپوش فقیرانه اش به من و شما منتقل کنه بعد یه لحظه از دید خودم به اون پا نگاه کردم و تو ذهنم تصور کردم بچه هاییو که با بهترین امکانات تو بهترین خونه ها دارن زندگی میکنن با خودم گفتم این بچه چند هزارم اون امکاناتو داره و چند بار چشمای مظلومشو به کفشای گرون و مارک دار همسن و سالاش انداخته و آه کشیده
آره دوست عزیز دوستدار عکاسی به قول سهراب عزیز :
چشمها را باید شست
جور دیگری باید دید
گفتن همه این دلایل مفهومی این عکس و صحبت نکردن از اصول فنی مد نظر عکاس دلیل بر این نیست که این عکس تکنیکی نیست یا برتری فنی نداره من بخودم اجازه ندادم که از کار یه هنرمند انتقاد کنم
موفق باشید

سلام خانم مهندس
ممنون ازنظرتون
ولی چقدر به اهداف من درعکس نزدیکی
دقیقا منظورم ازاین عکس همینه که فرمودید

حامد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام بردوستان گرامی
عکس بسیارپرمعناست این جدی میگم
بعضی ازنظرات مغرضانه هست
باید هم نیمه ای خالی لیوان دیدوهم نیمه پر

سلام حامد جان
باجمله اخرتون موافقم

نیلوفر دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://shole-siyah.blogfa.com

لطف کردی مرسی...بازم بیان

خواهش ...حتما

حسین تشکری دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://hosseintashakori1354.blogfa.com

سلام بر رهبر دوست عزیزم
من در رابطه عکاسی تخصصی ندارم ولی اینو میدونم که تو در این زمینه بهترینی.

سلام ای دوست
ممنون خواهش اکنم

طارمی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام.چرااینگونه نامهربان بانظرات انتقادی برخورد شده وبلافاصله انتقادات بیجا ومغرضانه و... خوانده میشه؟هرکسی نظر خودش رامیگه ونباید ازهمه انتظارتایید وتعریف داشت .به نظر من هم درنگاه اول این عکس خیلی عمیق وپرمحتواست ولی باکمی دقت به تصویر زمینه متوجه یک حس وحال وهوای مصنوعی وغیرطبیعی در آن میشویم(حداقل من اینطوری حس میکنم).
مخلص آقای امامدادی هم هستیم هرچند که...؟!

سلام مهربان و...مهندس
خودتون بهتر منو میشناسید من که انتقاد پذیرم
اوناهم نظرخودشون دادن هرکه ازاده هرچی بگه
من خوشحال میشم تانظرات متفاوت ببینم
مامخلصتر...طارمی هستیم ولی...؟

رضا دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://nasrinane.blogsky.com/

به احتمال زیاد من هیچی نمیفهمم

با تشکر رضا هستم از نسرینانه!!!

سلام
خدانکنه این چه حرفیه ...ممنون ازحضورتون... تشریف بیارید اقارضا

*** چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

چون باورت کردم خاک پاتم

سلام
ممنون ازحضورتون

فرشید دریانوس چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام رهبر جان.خیلی سخته که یه دختر بچه هر روز برای رسیدن به مدرسه باید 5 کیلومتر پیاده بره.روزی که این عکس رو تو دفتر کارت دیدم به این فکر افتادم که چند تا کودک از این دست تو سرزمینمون داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد